NICOLETTE MIJNSBERGEN - OFFICE MANAGER

Sinds 2012 ben ik drie dagen per week werkzaam als secretaresse/office manager bij Munneke Lourens Advocaten.

Ik ben uw eerste aanspraakpunt als u contact zoekt met ons kantoor. Of het nu gaat om een luisterend oor of om het doorgeven van een notitie aan een collega, ik zorg ervoor dat het op een correcte manier wordt verwerkt. Verder houd ik mij o.a. bezig met het uitwerken van correspondentie, het plannen van afspraken en het voorbereiden van vergaderingen.
Naast de secretariële werkzaamheden verzorg ik binnen de kantoororganisatie de contacten met leveranciers en regel ik bijvoorbeeld de diverse reclame uitingen voor het kantoor.

Ik werk in een hecht team en samen met mijn collega’s wil ik er voor zorgen, dat u als cliënt centraal staat en een goed gevoel heeft bij ons kantoor. Ik vind het fijn om mij hier optimaal voor in te zetten.

Neem contact met mij op:

n.mijnsbergen@munnekelourens.nl

Neem contact op

Gratis letselschade advies

Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken deze cookies alleen voor het verzamelen van analytische gegevens. Deze gegevens zijn volledig anoniem en uw privacy wordt hierin niet aangetast.