Klachtenregeling

Uw zaak krijgt bij ons de aandacht die nodig is. Mocht u, ondanks onze inspanningen, niet tevreden zijn over de behandeling van uw zaak, dan kunt u in de eerste plaats contact opnemen met mr. M.J. Snijder van ons kantoor. Zij is onze interne klachtenfunctionaris. Wij verzoeken u vriendelijk een eventuele klacht schriftelijk en voldoende gemotiveerd te richten aan mevrouw Snijder. Als het niet lukt uw klacht intern op te lossen, dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur. Deze commissie behandelt klachten die te maken hebben met de kwaliteit van de dienstverlening van de advocaat en/of de hoogte van zijn declaratie. De Commissie kan op verzoek van de cliënt de advocaat tot betaling van een schadevergoeding tot maximaal € 10.000,00 veroordelen. Meer informatie over deze commissie kunt u vinden op de website www.geschillencommissie.nl Als de advocaat die uw zaak behandelt is aangesloten bij de Vereniging van Letselschade-Advocaten (LSA), dan kunt ook een beroep doen op een van de klachtenregelingen die binnen deze vereniging zijn opgesteld. Dat zijn de Ombudsman en de Geschillencommissie Declaraties. De contactgegevens van de LSA kunt u vinden op de website www.lsa.nl.

MELD UW LETSELSCHADE
SOCIAL MEDIA
Facebook  twitter