BEOORDELINGEN

Ons kantoor vindt het van belang dat de dienstverlening aan de slachtoffers zo goed mogelijk verloopt. De wensen van de cliënten zijn daarbij natuurlijk van groot belang. Hieronder treft u enkele geanonimiseerde samenvattingen van beoordelingsformulieren aan. Deze beoordelingsformulieren zijn ingevuld door voormalig cliënten van Munneke Lourens Advocaten.

16 november 2016 (7)
Op 16 november 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 7 heeft beoordeeld. Cliënte geeft aan over het algemeen tevreden te zijn met de behandeling van haar dossier. 

10 november 2016 (9)
Op 10 november 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons heeft beoordeeld met een 9. Cliënte noteert dat zij altijd zeer prettig te woord is gestaan door haar belangenbehartiger. 

27 oktober 2016 (9)
Op 27 oktober 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulioer van een cliënt die ons met het cijder 9 heeft beoordeeld.  Cliënt vult aan zeer tevreden te zijn met de heldere en duidelijke uitleg.

26 oktober 2016 (10)
Op 26 oktober 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons heeft beoordeeld met het cijfer 10. Cliënte geeft aan zeer tevreden te zijn met de behandeling en afwikkeling van haar letselschadedossier.

18 oktober 2016 (10)
Op 18 oktober 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons heeft beoordeeld met het cijfer 10. Cliënte geeft aan op alle punten zeer tevreden te zijn met de afwikkeling van haar dossier. 

3 oktober 2016 (9)
Op 3 oktober 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die ons heeft beoordeeld met het cijfer 9. Cliënt geeft aan zeer tevreden te zijn en voegt daaraan toe in het bijzonder tevreden te zijn met “het ontnemen van verzekeringstechnische lasten”.

27 september 2016 (-)
Op 27 september ontvingen wij een beoordelignsformulier van een cliënt. Hoewel hierop geen cijfer staat genoteerd, geeft cliënt aan zeer tevreden te zijn met het snelle optreden, de goede bereikbaarheid, de duidelijke uitleg en de vriendelijkheid van zijn advocaat.

17 september 2016 (9)
Op 17 september ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 9 heeft beoordeeld. Cliënte gaf aan op alle punten zeer tevreden te zijn met de manier waarop haar zaak is behandeld.

14 september 2016 (8)
Op 14 september ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 8 heeft beoordeeld. Cliënte gaf aan over het algemeen zeer tevreden te zijn en noteerde dat het contact met haar advocaat goed is verlopen.  

8 augustus 2016 (10)
Op 8 augustus 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons heeft beoordeeld met het cijfer 10. Cliënte gaf aan over het algemeen zeer tevreden te zijn en gaf daarbij de opmerking “alle informatie was perfect.”

7 juli 2016 (7,5)
Op 7 juli 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons heeft beoordeeld met het cijfer 7,5. Mevrouw geeft aan over het algemeen tevreden te zijn met de dienstverlening. 

4 juli 2016 (10)
Op 4 juli 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die onze dienstverlening met het cijfer 10 heeft gewaardeerd. Op het beoordelingsformulier werd door cliënte aangegeven dat zij op alle punten zeer tevreden was met de behartiging van haar belangen.

23 juni 2016 (10)
Op 23 juni 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met een 10 heeft beoordeeld. Daarbij werd vermeld: “ik was zeer tevreden met de samenwerking. Zonder jullie had ik niets gekregen!” 

20 juni 2016 (-)
Op 20 juni 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van de familie van een clientje. Aangegeven werd dat zij zeer tevreden waren over de expertise met betrekking tot letselschade. Helaas ontbrak een cijfer.

15 juni 2016 (10)
Op 15 juni 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die ons met het cijfer 10 heeft beoordeeld. Aangegeven werd dat cliënt zeer tevreden was met het volledige verloop van het schaderegelingsproces.

14 juni 2016 (8)
Op 14 juni 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 8 heeft beoordeeld. Aangegeven werd dat cliënte zeer tevreden was met de snelle en duidelijke dienstverlening.

10 juni 2016 (8)
Op 10 juni 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 8 heeft beoordeeld. Aangegeven werd dat cliënte zeer tevreden was met de communicatie tussen haar advocaat en de tegenpartij.

17 mei 2016 (geen cijfer)
Op 17 mei 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die aangaf op alle punten zeer tevreden te zijn. Als opmerking werd genoteerd dat cliënt zeer tevreden was met “de betrokkenheid en het begrip van zijn advocaat”.

12 mei 2016 (8)
Op 12 mei 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 8 heeft beoordeeld. Cliënte gaf aan over het algemeen tevreden te zijn met de afwikkeling van haar persoonlijke schade. 

10 mei 2016 (9)
Op 10 mei 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die ons met een 9 heeft beoordeeld. Cliënt noteerde dat hij over het algemeen zeer tevreden was en omschreef “er werd geluisterd en actie ondernomen”.

10 mei 2016 (9)
Op 10 mei 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier waarop cliënt ons met een 9 heeft beoordeeld. Cliënt was over het algemeen zeer tevreden met de behandeling en regeling van zijn zaak.

9 mei 2016 (10)
Op 9 mei 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met een 10 heeft beoordeeld. Cliënte noteerde “Er werd altijd goed uitleg gegeven over de stand van zaken”.

3 mei 2016 (8)
Op 3 mei 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 8 heeft beoordeeld. Cliënte gaf aan over het algemeen tevreden te zijn met de dossierbehandeling.

28 april 2016 (9)
Op 28 april 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 9 heeft beoordeeld. Cliënte maakte als opmerking “Ik had het nooit voor elkaar gekregen, ik ben heel blij dat er zulke hulp bestaat”. 

22 april 2016 (8)
Op 22 april 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die ons heeft beoordeeld met een 8. Hij gaf aan zeer tevreden te zijn met het optrenden van de telefonistes, alsmede de uitleg zoals door zijn advocaat gegeven.

21 april 2016 (9)
op 21 april 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die ons met een 9 heeft beoordeeld. Hij gaf hierbij aan dat hij zeer tevreden was met de aandacht die de behandelaar van zijn dossier voor hem had.

24 februari 2016 (10) 
Op 24 februari 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die ons heeft beoordeeld met het cijfer 10 en daarbij op alle punten aangaf zeer tevreden te zijn. Als opmerking noteerde hij: “over het geheel zeer tevreden, verdiende 10 dus”. 

3 februari 2016 (9)
Op 3 februari 2016 werd door ons een beoordelingsformulier ontvangen van een cliënt die ons met het cijfer 9 heeft beoordeeld. Naast het feit dat cliënt zeer tevreden was over het optreden van zijn advocaat, noteerde hij tevens: “Ik ben behandeld zoals iedere cliënt behandeld wil worden, mijn complimenten”. 

28 januari 2016 (8,5)
Op 28 januari 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 8,5 heeft beoordeeld. Zij gaf aan zeer tevreden te zijn over het nakomen van gemaakte afspraken. Ook omschrijft zij: “Ik ben snel, netjes en begrijpelijk te woord gestaan”. 

11 januari 2016
Op 11 januari 2016 ontvingen wij een beordelingsformulier van een cliënte. Zij gaf aan dat zij over het algemeen tevreden is met de dienstverlening en dat het contact erg fijn is verlopen.

7 januari 2016 (8)
Op 7 januari 2016 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die ons met het cijfer 8 heeft beoordeeld. Cliënt geeft aan over het algemeen zeer tevreden te zijn, in het bijzonder met met de betrokkenheid van de advocaat. 

MELD UW LETSELSCHADE
SOCIAL MEDIA
Facebook  twitter