BEOORDELINGEN

Ons kantoor vindt het van belang dat de dienstverlening aan de slachtoffers zo goed mogelijk verloopt. De wensen van de cliënten zijn daarbij natuurlijk van groot belang. Hieronder treft u enkele geanonimiseerde samenvattingen van beoordelingsformulieren aan. Deze beoordelingsformulieren zijn ingevuld door voormalig cliënten van Munneke Lourens Advocaten.

29 december 2015 (9)
Op 29 december 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 9 heeft beoordeeld. Cliënte geeft aan zeer tevreden te zijn omtrent de duidelijke informatieverstrekking en het optreden van de telefonistes. 

18 december 2015 (8)
Op 18 december 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer acht heeft beoordeeld. Cliënte geeft aan zeer tevreden te zijn met doorzettingsvermogen van de behandelaar van haar dossier. 

30 november 2015 (8)
Op 30 november 2015 ontving ons kantoor een beoordelingsformulier van een cliënt die ons met het cijfer 8 heeft beoordeeld. Cliënt gaf aan op alle punten tevreden te zijn en had verder geen opmerkingen.

23 november 2015 (8)
Op 23 november 2015 ontving ons kantoor een beoordelingsformulier van een cliënte die ons heeft beoordeeld met het cijfer 8. Cliënte gaf aan op alle punten tevreden te zijn met de behandeling van haar dossier.

16 november 2015 ( 8 & 8)
In de week van 16 november 2015 ontvingen wij twee beoordelingsformulieren. Op beide formulieren zijn wij beoordeeld met het cijfer 8. Op het eerste formulier werd aangegeven dat cliënte tevreden is met de cliëntvriendelijkheid van ons kantoor. Op het tweede formulier gaf cliënt aan zeer tevreden te zijn met de door de behandelaar van zijn dossier gegeven uitleg omtrent zijn zaak.

13 oktober 2015 (9)
Op 13 oktober 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 9 heeft beoordeeld.  Cliënte gaf daarbij aan zeer tevreden te zijn met de informatievoorziening en uitleg omtrent haar zaak door behandelaar van haar letselschadedossier. 

6 oktober 2015 (10)
Op 6 oktober 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die ons met het cijfer 10 heeft beoordeeld. Cliënt gaf aan zeer tevreden te zijn met het optreden van de telefonistes en de betrokkenheid van de behandelaar van zijn dossier. 

28 september 2015 (9)
Op 28 september 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 9 heeft beoordeeld. Cliënte gaf onder andere aan zeer tevreden te zijn met de cliëntvriendelijkheid van ons kantoor. 

25 september 2015 (10)
Op 25 september 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier  van een cliënte die ons met het cijfer 10 heeft beoordeeld. Cliënte geeft onder andere aan zeer tevreden te zijn met de informatieverstrekking omtrent haar ongevalsdossier. 

23 september 2015 (10)
Op 23 september 2015 ontvingen wij een beoordelingsforumlier van een cliënt die ons met het cijfer 10 heeft beoordeeld. Cliënt had geen op- of aanmerkingen ten aanzien van de behandeling van zijn ongevalsdossier. Verder gaf hij aan zeer tevreden te zijn met de betrokkenheid van de advocaat die zijn belangen heeft behartigd. 

19 augustus 2015 (9)
Op 19 augustus  2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 9 heeft beoordeeld. Daarbij gaf zij aan zeer tevreden te zijn met de betrokkenheid en de informatieverstrekking over haar dossier.

10 augustus 2015 (10)
Op 10 augustus 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met cijfer 10 heeft beoordeeld. Zij gaf daarbij aan: “De behandelaar van mijn dossier was altijd duidelijk in haar communicatie, eerlijk en kundig. Ik heb haar werkzaamheden als mijn advocaat als zeer positief ervaren”.  

15 juli 2015 (10)
Op 15 juli 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met het cijfer 10 heeft beoordeeld. Zij noteerde op het beoordelingsformulier: “Ik ben super tevreden, ik ben super snel en goed op de hoogte gehouden van de voortgang”. 

8 juli 2015 (8)
Op 8 juli 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die ons met het cijfer 8 heeft beoordeeld. Op het beoordelingsformulier gaf hij aan dat zijn belangenbehartiger zich naar hem toe goed kon verwoorden en derhalve goed over kwam. 

22 juni 2015 (8)
Op 22 juni 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte. Zij heeft ons beoordeeld met het cijfer 8. Daarbij gaf zij aan zeer tevreden te zijn over de vriendelijkheid waarop zij telefonisch te woord werd gestaan en de manieren waarop zij kon communiceren met de behandelaar van haar dossier.

29 mei 2015 (9)
Op 29 mei 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënt die zeer tevreden was over de totale afhandeling van zijn zaak. Door cliënt zijn wij met het cijfer 9 beoordeeld.

2 mei 2015 (9)
Op 2 mei 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons heeft beoordeeld met het cijfer 9. Zij vond onze dienstverlening accuraat en onze service á la minute.

1 mei 2015 (10)
Op 10 mei 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier van een cliënte die ons met een 10 heeft beoordeeld. Zij gaf hierbij aan dat zij het contact met alle medewerkers van het kantoor als zeer positief heeft ervaren. 

27 april 2015 (9)
Op 27 april 2015 ontvingen wij twee beoordelingsformulieren van twee verschillende cliënten. De ene cliënt gaf aan zeer tevreden te zijn over het optreden en de betrokkenheid van de advocaat die zijn zaak in behandeling heeft gehad.

In de andere zaak geeft cliënte aan zeer tevreden te zijn over de cliëntvriendelijkheid van het kantoor. Tevens gaf zij aan erg blij te zijn met de voortvarendheid waarmee haar zaak is behandeld.  

10 april 2015 (9 & 10)
Op 10 april 2015 ontvingen wij twee beoordelingsformulieren van twee verschillende cliënten. Naast de zeergewaardeerde mooie bos bloemen heeft cliënte ons beoordeeld met het cijfer 10. Zij gaf aan uiterst tevreden te zijn met de manier waarop ons kantoor de zaak heeft behandeld.

In de andere zaak heeft de cliënte ons met het mooie cijfer 9 beoordeeld. Daarbij gaf zij aan erg blij te zijn met de manier waarop de medewerkers van ons kantoor met haar hebben meegeleefd. Voorts gaf zij aan zeer tevreden te zijn met het behaalde resultaat. 

16 maart 2015 (10+)
Op 16 maart 2015 ontvingen wij een een beoordelingsformulier van een zeer tevreden cliënte. Zij uitte haar tevredenheid op alle punten. Reden genoeg om het formulier voor deze gelegenheid digitaal inzichtelijk te maken. Klik hier om het bestand te openen.

9 maart 2015 (9)
Op 9 maart 2015 ontvingen wij een een beoordelingsformulier van een cliënt die zeer tevreden was over de bereikbaarheid van de advocaat. Daarnaast gaf hij aan zeer tevreden te zijn over de gegeven uitleg in zijn dossier.

27 februari 2015 (10)
Op 27 februari 2015 ontvingen wij een een beoordelingsformulier van een op alle punten zeer tevreden cliënte die ons met een 10 heeft gewaardeerd.

4 februari 2015 
Op 4 februari 2015 ontvingen wij wederom een beoordelingsformulier van een tevreden cliënte. Zij gaf aan dat er goed naar haar werd geluisterd en dat haar belangenbehartiger in alle gevallen zeer goed heeft gehandeld.

16 januari 2015 (9)
Op 16 januri 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier waarin een cliënt ons heeft beoordeeld met het rapportcijfer 9. Hij gaf hierbij aan dat alles goed is verlopen, dat de communicatie prima is verlopen en dat zijn belangenbehartiger zeer geduldig en cliëntvriendelijk optrad.

8 januari (10)
Op 8 januari 2015 ontvingen wij twee beoordelingsformulieren waarin twee cliënten (broers betrokken bij hetzelfde verkeersongeval), na afwikkeling van hun schaderegelingsproces, hebben beoordeeld met het rapportcijfer 10. Zij gaven aan dat zij zeer tevreden waren over de betrokkenheid en klantvriendelijkheid van het kantoor, alsmede het optreden van hun belangenbehartiger.

6 januari 2015 (8)
Op 6 januari 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier waarin een cliënte ons, na afwikkeling van haar schaderegelingsproces, heeft beoordeeld met het rapportcijfer 8. Zij gaf aan goed geholpen te zijn en waardeerde het feit dat naar haar werd geluisterd en dat zij was voorzien van een duidelijke uitleg.

24 december 2014 (8)
Op 6 januari 2015 ontvingen wij een beoordelingsformulier waarin een cliënte ons, na afwikkeling van haar schaderegelingsproces, heeft beoordeeld met het rapportcijfer 8. Zij gaf aan zeer tevreden te zijn met betrokkenheid, cliëntvriendelijkheid en punctualiteit van haar behandelend advocaat.

MELD UW LETSELSCHADE
SOCIAL MEDIA
Facebook  twitter